اس ام اس دلشکسته 91

 

برآنچه گذشت، آنچه شکست و آنچه ریخت حسرت نخور
زندگی اگر زیبا بود با گریه شروع نمی شد...

 

 

 

تو با دلتنگی های من، تو با این جاده همدستی
تظاهر کن ازم دوری، تظاهر میکنم هستی

 

 

 

کاش می شد زندگی را هم عوض کرد٬
مثل «چایی»٬
وقتی که سرد می شود…
(ریحانه السادات موسوی)



 

 

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است؟
اینجا گم که می شوی به جای اینکه
دنبالت بگردند فراموشت می کنند …






خیلی وقته دیگه زندگی خوش نمیگذره …
فقط داره میگذره…

 

 

 


شکستنی رفع بلاست …
اما
باور نمیکند دلم

 

 

 

چقدر دلم هواتو می کنه
حالا که دیگر هوامو نداری

 

 

 

کوچ پرنده به من آموخت وقتی هوای رابطه سرد است، باید رفت…

 

 

 

 

از یه جایی به بعد آدم دیگه دوست نداره همه چی درست بشه ، دوست داره همه چی تموم بشه



 

 

 

اگه همونقدر که واسه خر کردن من تلاش کردی واسه خودت وقت میزاشتی تا الان آدم شده بودی

 

 

 

آلزایمر درد نیست!
براى بعضى ها درمان است…

 

 

 

تویى که میگى : دیگه مثل من پیدا نمیکنى!
واقعا فکر میکنى بعد از تو ، دنبال یکى مثل تو میگردم؟!

 

 

 

کاش می شد درست،گریه کنیم
مثل روز نخست، گریه کنیم
نامه ای گر رسیدمان از دوست
پیش مامور پست، گریه کنیم

 

 

 



ستاره وقتی میشکنه میشه شهاب، اما دلی که میشکنه میشه سوال بی جواب

 

 

 

اگر “او” برای “تو” ساخته شده!
“من” برای “تو” ویران شده‌ام !

 

 

 

برای ماندن باید رفت …
گاه در قلب کسی … گاه از قلب کسی …

 

 

 


 

کاش می شد به زمانی برگردم که تنها نگرانیم شکستن نوک مدادم بود

 

 

 

خدا را دوست دارم !
حافظ را هم !
ولی خداحافظ را نه !

 

 

 

هوا خوب و بدش فرقی نداره ، به هوای تو نفس میکشم هنوز !

 

 

 

منصفانه جدا می شویم …
تو برای خودت زندگی میکنی … من برای خودم می میرم …!

 

 

 

حالا که قرار نیست دیگر حوای من باشی
به چه امیدی آدم شوم ؟

 

 

 

 

پیامک های دل شکسته خیلی جدید

خوشحالم که ساعتها را جلو کشیده اند
حالا یک ساعت کمتر از همیشه نیستی !



 

 

 

می گریم در اشکهایم تو را میبینم اشک هایم را پاک میکنم تا کسی تو را نبیند
از کدام سو دورم می زنی؟
می خواهم از همان سو …
دورت بگردم!

 

 

 


قبل از آنکه جنازه ام را به خاک بسپارند وصیت میکنم روی سنگ قبرم بنویسند: چقدر گفتم من بی تو میمیرم
سر تا پا سؤال بودم
وقتی …

 

 

 

 

 

برایت گریه می کنم مثل آنهایی که دنبال کسی می گردند، ولی خودشان گم شده اند …

 

 

 



مثل آسمان می مانی؛ دوستت دارم اما نمیتوانم داشته باشمت…

 

 

 


 

مرور می کنم خاطراتم را، اما کپی که برابر اصل نمی شود…

 

 

 
 


عادت می کنیم
به داشتن چیزی و سپس نداشتنش
به بودن کسی و سپس به نبودنش
تنها عادت می کنیم … اما فراموش نه


 

 

 

چه تفاوت عمیقی ست
بین تنهایی قبل از نبودنت
و تنهایی بعد از نبودنت…

 

 

 



باید همیشه یه کسی منتظر آدم باشه…تنها راه تصادف نکردن اینه
دیشب شبم به ناله آه و فغان گذشت
یعنی چنانکه میل تو بود، آن چنان گذشت

 

 

 

حق با کشیش ها بود گالیله! زمین آنقدرها هم گرد نیست…
هر کس میرود دیگر باز نمیگردد…

 

 

 


جای خالیت را نفس عمیق می کشم.
عطرت از تو باوفاتر است…

 

 

 

 

نه صبر هست ما را نه دل، نه تاب هجران / مائیم و نیم جانی، آن هم به لب رسیده


 

 

 

سنگها شاید،
اما گنجشکها هیچ وقت
مفت نبوده اند.
قلبشان همیشه میزند…

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط reza